Den är så snygg, fräsch, läcker, precis som vi är!

OMG!
Shit vad kul att blogga i en helt ny, fräsch, cool rese-blogg!
Kanske lite överdrivet men ändå, kul!
Nästan så man blir lite nervös av att skriva i den.
Prestationsångest liksom.

Snart är det tisdag och det innebär sex dagar kvar till resan, sex dagar!
Jag har en nedräknings-app på min coola smartphone
och om jag inte minns helt fel började den på 122,
och nu står där allstå: " Thailand 6 days left."
Tiden flög iväg och där nånstans de där 116 dagarna.

Imorn drar mina vapendragare till Norge för att tjäna kulor,
medan jag blir kvar i Sverige för att slösa dem.
Ida, som har skällt ut en efter noter om att man inte får packa för mycket,
har packat sin väska och den står nu i min hall, och väger ton. Nej men 15 kg säkert.
Kul att hon läxat upp mig då..
Snart kommer Magdas, sen packas min färdigt.
Sen bär det av!

Jag skulle vilja skrika "Wiiihhhhooo!"
Samtidigt som jag vill skrika "Va??!! Inte än!!!"

Peace!

/ V

Kommentarer
Postat av: jimpz

Glöm inte att packa oanvända kondomer.

2010-12-30 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0