Fixar´n i farten.

När två av tre drar till Norge och "roar" sig blir det liksom en självklarhet
att den tredje får fixa med allt de andra "glömt" att fixa..
Därför har det idag shoppats loss på apoteket och Inter Sport till fröken Mayer,
glöm den där att " Mamma betalar" Magda,
jag betalade och jag är inte lika givmild och snäll som Mamma Sverige! =)
Sen fixades också tre adressgrejer till väskorna, alldeles gratis!
Inte nog med det så fick vi också en varsin badboll på köpet, hur bra är inte det!
Fast där kan jag inte ta åt mig äran, det får en av våra mest trogna läsare och kommentator göra.
Ska ta tag i Idas glömda saker en annan dag.

Förövrigt var det idag den sista "riktiga" arbetsdagen för mig idag på väldigt länge,
den ni!

Nehe nu lite sömn, för att vakna upp och ha tre dagar i Sverige kvar..

Tjipp Tjopp.


Magda, ta allt med en nypa salt?
Ditt inlägg var ju som att se sanningen i vitögat, eller var det brunögat??..


Kommentarer
Postat av: jimpz

Äras den som äras bör.

Jag vill följa med.

2010-12-31 @ 01:52:45
Postat av: Just nu är det många som ringer meeeeeeeeen!!

Handlar la lite om att ge och ta vicki, du agerar mamma nu så får magda å ida agera mamma åt dig på flyget!:) kommer gå fint btw! :)

2010-12-31 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0