Nudlar också.

Nu blåser det storm ute, snön viner och jag har en lite paus mellan mina två pass idag. Det känns bra, mycket bra!
Det enda som inte känns bra är att vandra runt i de tjockaste ull-strumpor du kan tänka dig. Så jädra varmt!! Men nu har jag en vädringsstund, så det är ju bra!

Tre dagar till resan börjar på allvar. Kommer bli så jädra grymt!!

Dock känns flygresan inte som det roligaste men jag kan ponera att det blir som följande:

Vicky gråter och är rädd, vill inte bli lämnad ensam någonstans i planet. Ida och jag får dela upp vaktpassen.
Ida är trött och bajsnödig och kommer sitta och fisa så alla på flyget vrider på huvudena och undrar vem mongot är. Då kommer Vicky peka på mig och jag kommer rodna.
Jag kommer vara perfekt (bortsett från den röda fejjan), lyssna på musik och vara en allmänt bra människa.

När vi landar kommer vi möta upp Reni som då spenderat ett par dagar alone i Bangkok, hon kommer vara i behov av sällskap och prata ihjäl sig. Ida kommer vara experten och guida oss genom Bangkok (som hon redan gör med tex fraser som "aaahmen ni vet där vid hörnet vid Burger King...) oookej? Och om nån annan kommer med ett annat förslag kommer det att sågas.
Vicky kommer vara den nojiga och kolla efter pass, pengar och mobil 24/7, hon kommer även titta misstänksamt på alla som går förbi henne.
Jag kommer vara den sura efter resan som bara vill sova. Jag kommer även att råka i luven med Ida eftersom jag faktiskt också vill bestämma.

Jag längtar! :)

Okej nu låter det som att Vicky är världens mest nojiga person, så är ju inte riktigt fallet men man måste hitta på lite.

Obs mina kära resvänner, ta det med en nypa salt.


Btw, mongoarmen is still there. Jag knaprar piller och låtsas som att jag är vänsterhänt.

/Maggie May

Kommentarer
Postat av: jimpz

Ni får hjälpa Vickan att hålla koll på terroristerna på planet.

2010-12-30 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0