Två chipsmongon på Finse

Nu är vi här. På Norges kanske kallaste topp, Finse. Började jobba idag, funkade väl helt okej förutom mina o magdas så kallade I-landsproblem. Men dom ska vi nog inte ta upp här.
Gårdagens resa gick galant. Inga förseningar alls. Magda hånade mina stavfel i korsordet, varför kan det inte stavas kläning liksom? Själv smyghånade jag hennes arm-skada. Vilket resulterade i att jag själv vaknade upp som ett arm-mongo imorse. Det mest komiska över det hela är väl att jag fått ont i armen efter att ha legat o degat i min egen säng hemma o kollat på tv på samma sida dag in o dag ut.

Imorgon börjar gästerna komma. Ska bli sjukt kul o jag tror att dagarna bara kommer att rulla förbi. Precis som vi själva efter alla chips vi vräkt i oss. haha. Men snart är vi där. Kan även meddela Vicky här att vi har fler dater i Thailandet. Mina förra resekompanjoner Jonna, Jocke o Danne joinar oss på full-moon. Det tycker jag ska bli grymt så det tycker nog du med! :)

Förövrigt så har jag inte alls packat så mycket som Vicky säger. Utan mer... du ska bara veta hur mycke extra grejjer jag har i handbagaget.....

puss o kram Ida

Kommentarer
Postat av: m

mmmm...visst

2010-12-29 @ 22:55:52
Postat av: m

mmmm...visst

2010-12-29 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0