Pa semster har man kul, det bara ar sa!

Hello Varlden!

Vi ar kavr pa Langkawi, imornbitti satter vi oss pa ett plan som ska ta oss till Kuala Lumpur, dar vi stannar till lordag eftermiddag sen ar det dags for Bangkok och darmed vart sista stopp innan hemresan. Sad but true.

Just nu bor vi pa ett urmysigt stalle, som ett par i 60ars aldern ager, hon ar japansk och han fran Iran.
Jag vet inte hur jag ska forklara dem, men hon ser ut att vaga 40kg och ar tva huvuden kortare an oss (mig och Magda, hon ar alltsa lika kort som Ida=)). Det gar inte en sekund utan att hon har en ol i handen, men hon ar extremt vanlig och behandlar oss alla som bor dar som hennes barn.
Pa kvallen fyller han upp glaset och igar vart det fest, i med hans Ipod, oppna nan ol sen korde vi,
tyvarr var vi tvugna att dra ivag efter en stund, synd, eller inte! =)

Vadret ar helt tokigt varmt, men i forgar smog regnet pa en stund.
Men vi gav oss inte. Vi lag kvar pa vara sarongen pa stranden m,edan alla andra sprang i panik som det var krig eller na.
Nar det regnade som varst klagade vi pa varmen och smorde in varandra med olja, folk holl pa att glo ihjal sig, vi holl pa att pricka ihajl av skratt.
Sen borjade det regna som tusan, sa det gjorde riktigt ont, jag tittat lite lidande pa Magdas, och ville hora typ: "Jaja du far ga upp nu" Istallet fick jag hora:
"Sluta se sa javla bitter ut, vi ar ju for fan pa semester och da ska man forhelvete vara glad!!"
Eftersom hon ar min mama sa var det bara att halla ut, det som inte dodar hardar har jag hort!

Nu ska vi dra ivag och ata na, sen packning och sovtime, planet gar 08.55 imorn.

Ha det fint nu!

Viktoria
Och ja Anita, Ida ringer snart!=)

Kommentarer
Postat av: tobie

haha hoho hihi...snart slut på glass-livet =) o färgen kommer ni oxå tappa efter "storstadsbesöken" hihi

2011-02-24 @ 16:33:54
Postat av: Rebecca

Jag längtar iaf tills ni kommer hem!

2011-02-24 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0