Railey beach

Hallo!

Just nu ar vi pa vag fran Railey beach och ska ta oss vidare med longtailbat till Ao Nang.
Railey beach har vart valdigt lugnt och skont.
Vi har bott pa ett valdigt fint och ratt dyrt ( 150sek per natt och person) hotell.
Magda och jag inforskaffade oss varsit snorkelset och sen har vi lekt som bara tusan!
Att snorkla fiskar ar inte vart storsta intresse, speedos ar roligare!=)

Jag passade ocksa pa att lagga mig under bamboo-nalen har om natten.
Det var ett riktigt chill stalle med valdigt trevliga killar pa.
Jag vet inte hur manga ganger vi fick fragan
"Weeeeed???"
Lika manga nej till svar blev det iaf fran varan sida,
Weed ar liksom inte vart gangs grej.
Hur som det blev nagra minuters smarta under nalen,
detta var enligt mig mycket varre an maskin.
Jag ar supernojd med resultatet och har ni tur kommer kanske en eller tva bilder upp pa den sen.=)

Ikvall ar sista kvallen som Rebecca, aka min nya skedkompis, forgyller var kvall.
Imorn drar hon till Bangkok och sedan vidare hem till Sveriget.
Skont for henne, och hennes familj hemma kan jag tanka, mindre kul for "thailandsfamiljen"
vi numera har har nere...

Nehe nu ar det dags att dra!

Hoppas ni har det fint hemma!

Viktoria
Min och Magdas amerikanska fotboll ar det basta vi kopt denna resa, darfor vaktar jag den med mitt liv som insats aven nar jag sover!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0