Sol i sinne, brun inne.

Tiden bara rinner ivag, och med den var fina bruna farg.
Men vad gor det, vi har ju en hel del annat kul i bagaget an fargen!

Vi lever storstads-liv sa det heter duga.
Vi bor mitt i Chinatown, sa en meter utanfor dorren mots vi av 1000-tals galna forsaljare, men det ar en skon stammning och vi suger i oss av allt de sager till oss, som typ:
"Heey beutiful, I have something for you!"
"Heellu Sexy, speciel price for you today!"

Annars har vi mest utnyttjat tiden bast vi kan gallande shoppingen, vi har bott pa olika kopcentrum de senaste dagarna, blir vi for trotta sa tar vi en paus genom att ga pa bio. Igar vart det 3D och idag Rite, bra filmer och valbehovliga pauser for trotta shopping-ben, att det kostar runt 20 svenska gor det inte samre heller.

Idag har jag (Vicky) ocksa fatt aran om att fa ett fint brev.
Jag och Maggie stod och vantade pa Ida nar jag sag en kille med block och penna sta en bit ifran,
inge markvardigt tankte jag men efter en stund kom han fram med ett brev dar det stod " The girl with black shirt" och akte sedan ned i rulltrappan hela tiden stirrandes pa mig dar jag stod generad med ett brev i handen.
Nar kusten var klar, och han var utom synhall oppnade jag brevet.
Dar forklarar han att han ar en blyg kille som studerar och letar efter en tjej att spendera sitt liv med och gifta sig med. Bingo! Tankte jag, eller inte.. =)

Imorn tar flyget oss till Bangkok och de sista fem dagarna pa var resa.
Jag vet inte vad som ar varst att det ar sa lite tid kvar eller att vi ska flyga igen!=)
Blir fyra start och landningar pa en vecka nu, roligare kan man inte ha det!

Jahop det var allt for nu, snart bar det av till hotellet for fredagsnojet,
wrestling!

Ses och hors!

Herra

Kommentarer
Postat av: Mamma Sverige

2011-02-26 @ 09:08:12
Postat av: Mamma sverige

Så Vicky har träffat sin stora kärlek nu då?! Spännande... ;)

2011-02-26 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0