An incrime has been done

Dagarna flyger ivag, det maste ju forstas betyda att vara dagar ar mycket upptagna. Jaharu, sol, bad, mat och chill ar jobbigare an man kan tro. Till exempel fick jag ont i svanken av att ligga ner pa stranden igar. Inte ok.

Vi har mott upp Idas vanner nu, ett riktigt gang glider nu runt pa Koh Phangans gator, inte att leka med med andra ord.

Vi har sa smatt borja varma upp infor full moon partyt som ar pa onsdag. Vi hanger pa partystranden pa kvallarn och antingen dansar, snackar eller kollar fotboll som yesterday. Vad det an ar for match kan man alltid borja heja pa ett lag bara for att. Igar var det dags igen, jag vicky o rebecca bestamde oss for Tottenham (bara for tobbes skull). Och gor vi nat sa ska det vara ordentligt!! Vi buade, klappade hander, skrek och snackade om vilka som borde bytas ut. Stundtals fick vi rejala mordarblickar fran nagra engelsman runt oss. Formodligen var de Manchester U fans, men whatever. Som sagt, har gors ingen halvdant.

Ajustja, ar det nan som ar sugen pa att sno saker med sakerhet att inte bli upptackt? Isafall besok Bungalow 115 pa Sunset Beach. Jag lovar att man kan sno grejer dar, jag har testat. Igar efter en lang dag pa stranden gick var och en hem till sig (jag o rebecca delar hydda, Ida o Vicky delar). Efter nan timme behovde jag lana plattangen och gick over till dem. Dorren pa vid gavel, alla lampor tanda och tva sovande manniskor. Den ena mer naken an den andra. Jag vandra runt lite dar inne, tog vad jag ville ha och fotade dem nar de lag dar i fosterstallning och valkomnande ett inbrott (eller incrime som Ida skulle sagt).

Nu ska vi dra till ovanstande Bungalow o vacka de sma liven. Dagen kallar!

Hejsan / Maggie May

Stolta byggare.




Kommentarer
Postat av: tobie

rätta tackter....come on you spurs!!!!!

2011-01-18 @ 11:02:09
Postat av: mamma sverige

Vilka fina flickor!!! Så kreativa och konstnärliga! Är det en sköldpadda?? puss

2011-01-18 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0