Det ar kul att skriva utan a, a och o!

Shit vad kul med sa manga lasare!
Mammor, vanner, mostrar, kollegor, gamla pojkvanner, och ev. nya pojkvanner!
Keep it up!

Eftersom att det ar en salig blandning av lasare sa tankte jag beratta lite om hur det ar att vara sa har pa resande fot!

- Varmvatten i duschen kande jag sist hemma i Sverige,
det finns val, men inte i var budget.
- Toaletter med spolknapp tillhor lyxen. Manga har en hink vatten pa sidan om som man haller i,
och forvanansvart manga toaletter ar ett hal i marken, med en liten uppbyggnad man kan sta och huka sig pa.
- Elen ar alltid en gambling. Oftast far man sta och trycka in kontakten med ratta snitsen 
for att kunna fa strom.
- Moppar. Glom den gamla dangan "tio sma moppepojkar",har ar det "10.000 moppar".
Overallt ar de, hogt, lagt och typ pa dig. Lovely.
- En middag har nere med en ol och ordentligt med mat gar loss pa typ 50kr.


Igar var vi lite kulturella och gick pa thaiboxning,med poolparty som foljd.
Thaiboxningen var kul, tufft och mycket vald, precis som vi vill ha det!
Som vanligt satte harjet in och det hela slutade med att argentinare trodde de sovit med Magda,
Engelsman ble vansinniga for de trodde vi anklagat de for att roka "haschis" vid poolen,
jag fick tva glasbitar i min fot och Rebecca fick en slurrig australienare pa halsen.
Saklart hande mycket mer men allt kan ju likosm inte tas upp har!

Forovrigt leker livet mer med oss an det borde. Igar hade vi lite regn och vad passar da battre an att "pimpa sin kropp"??
Magda och Rebecca korde hennatattoo, Ida slog till pa stort och fyllde i sin, och jag drog en ny piercing.
Coola tjejer? Ehh jo!

Jag kan erkanna att jag ar den lite kanlsiga i ganget, pa delad forsta plats med Rebecca.
Jag drommer de konstigaste drommarna om de konstigaste folken, vart dagen efter.
Haromdagen nar laten " I wanna know what love is" och vart gang holl pa att bryta samman, men icke! 
Skont att kanna att man lever nagongang iaf!

Nu ska vi ner till strande och knappa nagra kalla! =)

Hoppas allt ar bra med er alla!

xxx
Vickan
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Roligt! berätta mera!

2011-01-18 @ 22:12:13
Postat av: Anonym

Berätta mera, så kul att läsa!/moster Lussan

2011-01-18 @ 22:14:40
Postat av: ML

vad roligt ni verkar ha,man undrar ju om ni hinner läsa några böcker mellan varven.

2011-01-19 @ 07:53:28
Postat av: vi som halkar i Sveriget

Glöm inte bort kusiner o kusinbarn som läser...:)Bra att ni har kul o fortsätt härja :)

2011-01-20 @ 07:51:40
Postat av: Bibi Thelin

Det är bra att du har det kul Victoria, fortsätt med det.

Kram Bibi!

2011-01-20 @ 22:50:03
Postat av: marianne

vad bra att ni har det bra! Det är kanske kul att skriva utan å,ä,ö men det är lite jobbigt att läsa för en gamling

2011-01-26 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0