Jag ser det regnar

Regnet det bara oser ner....
Vadret fran igar fortsatter idag, vaknade till sporegn, men nu ar det bara lite mulet.
Det vart inget SPA uppe i bergen, vadret tillat inte det.
sa istallet hangde vi alla pa ett ur-mysigt cafe, at mest hela tiden, spelade kort och hade mysigt.
Nar vi trottnade pa det gick vi och tog massage och skrubb,
sen tillbaka for lite mer fika, jobbigt lage.

Magda och jag har nu inforskaffat oss en varsin amerikansk fotboll,
traningen borjade pa allvar igar.
Att ha magda som PT ar inte latt, hon ar mer hard an rattvis om jag sager sa.
Kastar en annan lite snett eller sa da far man hora,
drabbar det henne sjalv sa skyller hon pa att hon ar for stark..
Raknar iaf med att komma hem tranad till 1000 och slanga mig in i
rugbylaget=)

Igar kvall lyxade vi till det ordentligt, det andra ganget aker hem till Sweden pa onsdag.
Det vart mat pa Papas Tapas, maten var otrolig!
Mamma, jag antar att du vet vad jagf skulle vilja skriva nu, men jag antara att vi aven har
sma lasare av denna blogg sa jag skriver det inte. Men igar skulle jag latt jkunnat gora just denna saken med maten=)

Idag blir det nog bara chill rakt igenom, forutom den stenharda traning som vantar mig sen.
Imorn bar det av till fastlandet igen, vi ska lite utanfor Phuket for att mota upp
Idas moster och morbror tva dagar sen vidare till Phi Phi, hoppas vadret ar battre dar.

Nu ska jag ut och shoppa lite, ha det himla fint!

Puss

Viktoria 

Kommentarer
Postat av: ML

JA viktoria ,jag förstår vad du vill säga och jag är glad att du inte gör det.

2011-01-24 @ 07:14:47
Postat av: anna

hey.. låter awesome!!



jag har oxå ett papas tapas här i aussie.. jävligt god mat osv.. hmm, sammanträffande. nej, skulle inte tro det!! =) haha.. hoppas ni mår toppen o det är "dåligt" väder här med.. =) hörs snart igen! puss på er allihoppa!

2011-01-24 @ 08:00:15
Postat av: jimpz

här har det inte regnat på flera månader

2011-01-24 @ 20:56:49
Postat av: Kajsa

Åh det låter helt underbart! =) här hemma är det full rulle med jobb, idag har jag jobbat sju till sju. Så njut! =) vad härligt att kunna unna er lite spa. Saknar er här hemma! Puss å kram

2011-01-24 @ 21:07:39
Postat av: Jone

Håkan Hellström är klar för Peace and love! Och Hoola bandoola band...

2011-01-25 @ 21:17:03
Postat av: Begas mamma

Rebecca, hör av dig. Vi saknar din röst!

/Ma

2011-01-26 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0