ohhoj

Dagen har agnats at stranden och det som hor till dvs powernaps, frisbee, bad och sol. Himla jobbig dag maste jag saga.

Igar lyxade vi till det med nattklubb pa stranden, jag gav upp tidigast och drog hem vid tva, Vicky dog strax efter mig. Och som det gamla talespraket sager sa dansade rattorna rejalt nar katterna dragit hem. Min kara sambo Rebecca kom val hem vid fem halv sex efter diverse nattbad. Nasta gang ska mammorna aka jag och vicky halla vakt lite langre.

Just nu (jag har tagit en paus pa internetcafe) befinner vi oss pa ett chill stalle med livemusik, glada manniskor och billig ol. Top notch med andra ord!

Pa fredag drar vi vidare mot Koh Pangan och full moon party, kommer bli fett med drag assa! Bara en livslang bussresa framfor oss, sisadar 24h. Yeeey. Hoppas det inte slutar som bussresan hit da vi tappade ett dack pa motorvagen, kanns sadar stabilt. Men det ska nog losa sig.

Nej nu kallar dansgolvet pa mig, heeeeeeeeej.

Maggie May

Kommentarer
Postat av: tobie

dåligt med bilder...skärpning!!!

2011-01-14 @ 05:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0