Snorkling o fotosession

Nu ar vi framme pa Koh Tao efter en galen natt pa fullmoon. Dagen till ara har tillbringats pa en liten o bredvid koh tao dar man kan snorkla, sola, bada... ja allt det dar jobbiga ni vet. Kul har det vart, sett manga fina fiskar. Dock inte lika fina fiskar vid strandkanten... dvs thailandska "pojkflickor" (eller lady boys som det sa fint heter) som agnade dagen till att ta valdigt fina bilder. Poosade som aldrig forr gjorde dom. haha. Men kul for oss som fick nagot att skratta at.

I ovrigt mar vi val hyffsat bra allihopa. Det kommer o gar sa att saga.
Planen ar att stanna har tills pa mandag och sedan dra over till den vastra sidan. Borjar pa Kamala beach i en natt for att halsa pa min moster o morbror som ar pa semester dar. Sedan blir det vidare till Phi phi om allt gar som det ska! :)

Vi bor forovrigt precis bredvid internet cafeet, alldeles nyss sa stack fixar-frasse aka magda ut hakan fran altanen och skrot om hur hon lagat varan trasiga duschslang. Det ar tur vi har med henne. Speciellt nar hon slutar prata o gar in i rummet igen utan att jag marker det och fortsatter prata. Dom pa detta stalle maste tro att det ar nat fel pa mig. Ack sa ratt dom kan ha :)

Nu ska vi slira om for middag med hela ligan vi traffade pa koh pangan. Folk som jag lart kanna i Salen o nagra till!

Bye bye // Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0