Vi ar har!

Efter en resa pa cirkus 27 timmar sa ar vi nu pa Koh pangan.
Resan bestod av taxi, bat, buss, buss och slutligen bat igen.
Den bestod val ocksa mest av somn och lite tallande fran min sida.
Nar jag somnar har jag liksom lite svart att halla mina kroppsdelar i styr,
denna gang var det en ung norrman som fick kanna min hand mot hans lar och
lite annat tall pa bussen. Han klarade sig dock fran mitt dreggel, haha.

Just nu laddar vi upp infor fullmoon party som ar har pa onsdag,
dar ska shakas, kanske badas och som vanligt harjas.

Maggie har ju redan berattat for er om var blota kvall haromdagen,
men vad hon missade var att beratta om hennes saljinstinkt..
Jag star pa dansgolvet (sanden) och shakar da en nagot upprord engelskman
stegar fram och fragar om jag tar betalt for sex.
Eftersom att jag ser Magda med jordens flin lite langre bort sa borjar jag asgarava
och far liksom fram ett "noo". Varpa han tar tag i mig gar raka vagen till Magda,
ger henne en avhyvling och skriker att 'Shes (jag) with me now, and you are a bitch!!"
Jag lyckades tillslut ta mig loss greppet och erbjudandet om sex men Magda klarade sig inte lika bra.
Hon borjade rea ut mig till honom, sa det slutade med en drink over Magda, for han betalar minsann inte for sex!

Pa tal om engelsman, sa maste jag saga att de tillsammans med
Amerikanare delar andra plats over drygast turister.
Pa forsta plats, tada!! Fransman!
Nu galler inte denna beskrivning alla men manga av de!
De kan knappt nan engelska och svara oui, ist for yes!
De har alldeles for tighta badbyxor och de tror att de ager
Thailand och hela varlden tillsammans med amerikanarna.
Hoppas gud skyddar oss fran dem!

Jeje inte sa kuligt inlagg kanske, men ett inlagg iallafall!
oroa er inte, vi har kul, vi badar, vi solar, vi harjar som aldrig forr
och vi har en hel del lackert att titta pa! =)

Puss Viktoria

ps. Ny dikt kommer, hall ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara älskar att läsa om vad ni har för er! Jag vill höra mera om era strapatser.Den humor som genomlyser alla "rapporter är så kul! Sköt om er o njut av livets goda stunder. Snart är det vardag igen med alla rutiner och måsten. puss o kram från moster Lussan

2011-01-15 @ 19:49:27
Postat av: ML

hitills har jag inte varit orolig, nu är jag det.

2011-01-16 @ 18:14:03
Postat av: Stina

haha, sjukt roligt!!!=)

2011-01-16 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0