Wax on, wax off.

Laste just Magdas inlagg, och insag att hon missat en viktig del..

Jag och Maggie passade namnligen ocksa pa att gora oss lite "fina" eller finare haromdagen.
Haret under armarna sparades flitigt ut for att genomga en vaxning.
Allt borjade med skrattanfall, da vi vart serverade specialthe, fick skrubbade fotter och
flipflops i guld och silver, allt for en vaxning under armen..
Nar skrattet lagt sig bet jag ihop eftersom att jag var forst ut att bli vaxad.
Allt gick bra och tillslut var det Maggies tur.
Nar tanten dragit forsta gangen sag jag att Magda blodde under hela armen,
pincetten akte fram och tanten borjade plocka, sen gick hon.
Nar hon kom tillbaka hade hon en annan brud med sig in och de borjade, med pincett, plocka varsin armhala pa Magda.
Det visade sig att Magdas har var for kort, sa i sakert en halvtimme plockade de istallet allt har under armarna pa henne.
Jag lag och halvsov och nar jag horde Magda kvida mumlade jag " Ska man vara fin, far man lida pin.."

Vi fick sen forklarat att det inte ar sa latt att vaxa oss vasterlanningar,
eftersom att vi har samma hudfarg som harfarg, snacka om att vi maste blivit bruna harnere..=)

Nu ska jag springa upp till rummet,
var taxi gar om 40 min, sen ar det Phi Phi som galler!

Hera.
Vickan

Kommentarer
Postat av: ML

Vad mycket spännande ni får vara med om,men det får faktiskt jag med. Jag har varit både iV-ås Köping och Eskilstuna den här veckan. kramar

2011-01-28 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0